måndag 8 november 2010

Roadtrip till Aix fram till nu

I juli i år, slutet om jag minns rätt... eller kanske i mitten...? I alla fall, det var då jag flyttade till Frankrike.Jag, mamma, pappa & syster Kaisa bestämde hos för att bila ned i Europa för att "lämna av mig". Dock var det en skum tyst överenskommelse att om dem sen ändrade sig så fanns det fortfarande tid att "undvika" att lämna av mig. A.k.a låsa dörrarna på bilen och köra-fort-som-attan-så-att-det-ser-ut-som-dom-endast-glömde-lämna-av-mig...Som tur är tyckte dom om Frankrike och Aix-en-provence såpass mycket att jag fick stanna. Tack!:) Tänkte dela med mig av lite bilderna från denna "roadtrip" och jag varnar känsligare tittare, it´s not always pretty.

I senare inlägg kommer jag visa bilder från tiden fram tills nu St Remy, Digne, Nice...och sedan ta vid, vid nuet. Visionen är att ha lite text och massa bilder för att visa snarare än att berätta i ord. Och vem vet om jag lyckas riktigt bra, kanske det känns som om ni också Aixisterar i Frankrike, om så bara som en betraktare från ett tak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar